неділя, 28 лютого 2016 р.

До 8 березня. Шоу-програма "МІС ШКОЛИ"

Свято до 8 БЕРЕЗНЯ
МІС ШКОЛИ – 2016.
Ведучий 1: Добрий вечір, дорогі друзі! Ми раді бачити ваші усміхнені обличчя у цьому прекрасному залі!
 Ведучий 2. Зараз надворі весна. Вона асоціюється у нас з такими хорошими поняттями, як кохання, чарівність, життя, вічність і краса.
Ведучий 1. І якщо вже ми заговорили про прекрасне, то ми щосили будемо намагатися вам допомогти краще познайомиться з усім тим красивим, яким буде заповнена наша сцена протягом усього вечора!
Ведучий 2: Відомо, який підвищений інтерес існував у всі часи до краси. Втім, чи варто цьому дивуватися? Адже, як відомо «краса врятує світ». Саме до такого висновку прийдете ви всі, лише поглянувши на наших чарівних учасниць шоу - програми «
МІС ШКОЛИ - 2016».
Ведучий 1: Краса красою, але ти знаєш ,САША, останнім часом мені не дає спокою думка про те, що найкрасивіші дівчата живуть у Франції, а найтемпераментніші хлопці – в Італії.
Ведучий 2:  Тоді дай мені відповідь на таке запитання: чому ж ці темпераментні італійці так обожнюють наших дівчат? Не знаєш? А я тобі скажу. Та тому, що українські дівчата – найдобріші, найвеселіші, найпрекрасніші. Невже цього мало?
Ведучий 1. Ти знаєш, після таких теплих слів я не можу не сказати, що українські хлопці набагато симпатичніші і сильніші, ніж будь-які інші. Справжні козаки.
Ведучий 2. Ну що? Я тебе переконав? То може повернемося до того, з чого почали?
Ведучий 1. Що, знову до дівчат із Франції?
Ведучий 2. Та ні! До нашого конкурсу. Саме він і буде найкращим доказом того, що наші дівчата – найкращі у всьому світі. І ми запрошуємо наших учасниць на сцену. Зустрічайте їх! (учасниці виходять на сцену)
Ведучий 1: Отже, увага! Увага! На сцені - чарівність,
Плюс юність, привабливість,
Веселощі, оптимізм,
Нехай з вами обов'язково
Йдуть вони все життя!
Ведучий 2: Ну, а для проведення нашого конкурсу нам необхідно журі.
 (                       ). Сьогодні журі, і звичайно ж, ви, наші глядачі, допоможете нам встановити хто ж все - таки всіх краще. Сьогодні ми визначимо, хто ж найкрасивіша, найніжніша, найпривабливіша, сама добра і мила, сама розумна, сама таємнича і нарешті, сама, сама, сама... королева нашої школи. Так давайте ж побажаємо удачі нашим конкурсанткам.
Ведучий 1: Ми переходимо до найголовнішого - знайомства з нашими учасницями. Але спочатку з’ясуємо, в якому порядку будуть виступати учасниці (тягнуть жереб) . І ми починаємо 1 конкурс - перше враження. Його відкриває учасниця під номером 1. 
Будь ласка назвіть: 1) ім'я, 2) вік; 3) захоплення, 4) мета в житті, 5) мрія, 6) бажана професія, 7) жіночий образ, якого б ви хотіли наслідувати, 8) кілька рядків від себе.
Ведучий 2:
Шановне журі. Оцініть виступи учасниць. За конкурс можна поставити максимально 5б, далі 4, 3,2,1. Можна кільком учасницям ставити однакові бали. В кінці ви порахуєте суму своїх оцінок і виведете середні оцінки. Хто набере найбільше балів, той і переміг.
Ведучий
1: У дні весняного пробудження й оновлення землі вшановуємо жінку! Неможливо навіть уявити собі життя без тебе, чарівна, лагідна, щира на любов, мудра наставнице.
Ведучий 2. О жінка! Через всі літа
Ти всіх красою полонила!
Твоя любов і доброта –
Могутня, нездолання сила.
Ведучий 1: О, жінка! Ти –  сестра, ти – мати,
Кохана, дівчина, дитя.
Лиш ти, єдина існувала
Через безоднє небуття.
Ведучий 2. Слідуючий конкурс «Найрозумніша». Учасниці на сцену. Зараз ми будемо загадувати вам загадки. Хто знає відповідь піднімає руку і відповідає. За правильну відповідь – 1б. Загадки будуть непрості, а жіночі, пов'язані з кухнею, рукоділлям, домашнім побутом. 
Малий Ерофейко,
Підперезаний коротенько,
По підлозі скок-скок,
Підмів - і сів у куток. 
          (Віник)

Ведучий
1: Вона кусюча така.
Тільки мама з нею ладнає.
Їй боки і тре, і гладить. 
І виходить з неї.
Подрібнене те та се.
            (Тертка)
Ведучий 2
. Він сичить і пара пускає.
Кожен день не замовкає.
З гарячого колодязя 
Через ніс водиця ллється.
     (Чайник)

Ведучий
1: Будинок без вікон і закритий
А всередині холодний.
Якщо поруч кіт сидить,
Значить, кіт голодний.
             ( Холодильник)

Ведучий 2
. Маленького зросту я, 
Тонка і гостра, 
Носом шлях собі шукаю,
За собою хвіст тягну.
              (Голка)

Ведучий
1: Загула, зажужжала 
Випрала і віджати.
Стали чистими сорочки,
Сукні, брюки і сорочку. 
          (Пральна машина)

Ведучий 2
. Гладко, духмяно,
Миє чисто-чисто,
З рук вислизає.
Що це? Хто знає?
                       (Мило)

Ведучий
1: За полотняною країні, 
По річці простирадлі, 
Пливе пароплав то назад, то вперед, 
А за ним така гладь - 
Ні зморшки не бачити.
                (Праска)

Ведучий 2
. Дякуємо за участь. Відпочивайте. Для всіх присутніх звучить пісня   «Писанка»                
Ведучий 1.Ось і прийшла весна, ось і настав березень. 
А березень - це пісня!
А березень - це казка!
А березень - це суцільно чудеса і весна!
Ведучий 2: А березень - це свіжість,
А березень - це свято
Добрих і милих мам!
Пісня «Мамо» (А.Приходько)
Ведучий 1. 8 Березня - це коли сонце починає пригрівати землю, коли на лісових проталинах розквітають проліски і прилітають граки. Всі люблять це свято. Адже це свято наших мам, бабусь, сестричок та однокласниць. Усіх, кого ми знаємо і яких не знаємо. Всіх, хто живе поруч з нами і далеко від нас.
любі мами, з вашим святом вас вітають всі малята.

1-й. Кажуть, що на світі сонце найясніше
Та всміхнеться мама, і стає світліше.

2-й. Кажуть, що без сонця не розквітнуть квіти,
А хіба без мами є щасливі діти?

3-й. Я до неї серцем любо пригорнуся –
Хай сіяє сонце, як моя матуся!

4-й. Дозвольте сьогодні усім побажати
Багато хороших і сонячних літ
Бабусям і мамам, сестричкам в це свято
Подарувати весь сонячний світ.

5-й. Ти всіх світліша наша ненько!
Моя ти квіточка біленька,
Моя маленька й неозора,
Моя ти втіха і опора.

6-й. Моя небесна і земна,
Моя, як білий світ, єдина,
Як білий світ, я к білий квіт.
З якого створюється світ!

7-й. Привіт, тобі, кохана нене, у  цей великий день!
Прийми вінок бажань від мене і низочку пісень!

 Пісня від молодших учнів «Райдуга»
Ведучий 2: Продовжуємо нашу програму. Подивимося наші дорогенькі «красуні», як ви впораєтесь з наступним завданням. Конкурс «Косметичка». По черзі називайте засоби декоративної косметики без повторень. Журі : найвищий бал – 5. Учасниці – почали.
Ведучий 1. Шановні судді, приступайте до оцінювання.          Весна…            8 березня… День жіночий…Потрібно відшукати нам до гумору охочих!

Гумореска «Сюрприз»                                          
На жіночий день Микола 
 В березневий ранок  
 Зготував своїй дружині                       
Сюрприз на сніданок:                           
-Іди, мила, юшку їсти.                          
Смачна (щоб я жив)-                             
Ніхто й пальцем не торкався,              
Усе сам варив.                                      
А на друге, моя люба,                          
Ось цей холодець.                                 
Надя рада, який Коля                            
В неї молодець.                                     
За сім років отак вперше                      
Її вшанував:                                             
Крім наїдків зробив дещо
Ще й з  цілющих трав.                          
Загорілись в любки очі,
Та враз настрій впав:
Неприємним чимсь запахло
Від святкових страв.
І все ж спробувала Надя
Харчі і напій,
Повезли мерщій в лікарню
Її на швидкій. 

Ведучий 2: А ми продовжуємо свято.
Ведучий 1. Саша, є така відома фраза, що жінка може з нічого зробити три речі. Ти знаєш, які?
Ведучий 2. Одну знаю точно. Це – сварка. А ще дві?
Ведучий 1. А ще дві – це салат і зачіска.
Ведучий 2. Сварку відчував салат куштував, а от на рахунок зачіски…треба подумати.
Ведучий 1. Що тут думати? Зараз ти в цьому переконаєшся, бо я оголошую конкурс зачісок. Умови конкурсу такі: зараз на ваших очах учасниці робитимуть зачіски своїм подругам. Ми ж будемо за ними спостерігати. Я запрошую дівчат на сцену.
Ведучий 2. Поки дівчата роблять зачіски, ми просимо журі оголосити оцінки за попередні 3 конкурса.
Ведучий 1. Саша, ти подивись яка майстерність!
Ведучий 2. І як їм це вдається: так швидко і вдало? Я гадав, що потрібно набагато більше часу ще й спеціальна освіта.
Ведучий 1. Зовсім ні. Це ж так просто. Раз, два – і готово.
Ведучий 2. І все-таки якби я був дівчиною, то, напевно, щодня ходив би у перукарню.
Ведучий 1. Цікаво, де б ти на це брав гроші?
Ведучий 2. Не знаю. Ну, тоді я б краще зробив із нічого сварку. Мені здається – це простіше.
Ведучий 1. От так ви, чоловіки, завжди шукаєте там, де легше. Але не будемо про сумне. Подивіться, які чудові зачіски зробили наші учасниці. Дякуємо їм, а суддів просимо приступити до своїх обов’язків. Максимальна оцінка 5.

Ведучий 2. А наше свято з піснею «Мамочка» (Н.Май)
Ведучий 1. Поки наші учасниці відпочивають, настав час вам, вболівальники, проявити себе та допомогти своїм подругам. Ми оголошуємо алфавітний аукціон! У нас в руках алфавіт. В алфавітній черговості ми показуємо літеру і задаємо питання. Ви говорите відповідь на цю букву, і зараховується тій дівчині, на користь якої ви відповідаєте. Щоб був порядок - піднімайте руку для відповіді. Бажано відповідати на українській мові, але і російське слово буде зараховане.
Увага, почали!
А - країна (Америка, Австралія, Африка)
Б - стручков
а рослина (біб)
В - сузір'я (
веси, водолій)
Г чоловіче ім’я  (Гриша)
Д - річка (Дніпро, Дон, Дунай, Дністер, Двіна)
Ж - колір (жовтий)
З –
жіноче ім'я (Зіна, Зоя, Заліна)
І - квітка ( ірис) тягуча карамель (ірис)
К - хімічний елемент (калій, кальцій, кадмій)
Л - взуття (
лапті)
М - самий близький родич (мама)
Н - вмирає останньою (надія)
П - рослина (папороть, подорожник, полин, пшениця)
Р - тварина (рись)
С - смачний, з дірочками (сир)
Т - місто ( Тула, Тамбов, Тбілісі, Твер)
У - професія (
учитель)
Х - Квітка (хризантема)
Ш – кількість
, число (шість)
Щ - риба (щука)
Ю - дитяча іграшка - (юла)
Отже, спасибі, вболівальники. Журі оцінить ваші блискучі відповіді.

Ведучий 2: Пісня «Самая лучшая мама» (брати Деревянко)
Ведучий 1: Наступний конкурс «Швачка». Спробуємо зараз на швидкість і якість пришити гудзики. Видаємо вам реквізит: нитки, голки, ножиці, гудзики і тканину. За 3 хв. Вам необхідно пришити якомога більше гудзиків. Найкраща оцінка 5б. Готові? Музичку, будь ласка. Почали?
Ведучий 2: Віддайте свої творіння журі і займіть свої місця.         Мама…це прекрасне слово, яке промовляє дитина. Воно звучить на всіх мовах однаково ніжно. Скільки спогадів і тепла таїть це магічне слово. У мами найдобріші і найласкавіші руки. У мами найвірніше і найчуйніше серце – в ньому ніколи не згасає любов.
Ведучий 1: І скільки не було б нам років, 20, 30 чи 50, нам завжди потрібна мама, її увага, її погляд. Вірш «Жінка»

Жінка
Нехай мені доля вготовила муки,
Не камінь на плечі, а цілий обвал.
Я буду до щастя простягувать руки,
Я буду молитись на свій ідеал.
- Нехай моя доля знедолено плаче,
Карає і мучить нестерпним життям.
Я все-таки сильна, я щось-таки значу.
Я світ цей дивую красивим дитям.
Накотяться біди – повинна здолати,
Підкотиться туга – повинна мовчать.
Немеркнуче світло: Я – жінка, я – мати
Запалена Богом остання свіча.
І хто мене кине, покинутим буде,
Хто словом осудить, осудиться сам.
Земна і небесна, такою прибуду!

Пісня «Мам» (Скрябін)
Ведучий 2: Підходить до завершення наше свято. Останній конкурс «Сама музична». Ви почуєте музичні твори з казок, мультфільмів. Ваше завдання, як тільки ви здогадались з якої казки звучить твір, підняти руку і сказати відповідь. Кричати суворо забороняється, потрібно підняти руку і тоді дати відповідь. Глядачів прошу не підказувати. Почали.
Ведучий 1. Поки журі підбиває останні бали. Учні молодших класів станцюють танок «Дівчина весна»

Ведучий 2: Ну ось, здається, ми вичерпали всі конкурси нашої шоу - програми.
Ведучий 1: Настав час визначити, хто ж на нашому вечорі сама, сама, сама, хоча тепер ми точно знаємо, що наші учасниці дійсно чарівні, добрі і прекрасні. І в кожній з них є щось неповторне, навіть божественне.
Слово журі...
Ведучий 2: До нових зустрічей, дорогі друзі! Щастя вам, усмішок і удач.

Немає коментарів:

Дописати коментар