субота, 26 листопада 2016 р.

Інформаційна картка учасника конкурсу "Вчитель року-біологія"

Інформаційна картка
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2017»
у номінації біологія
Прізвище, ім’я, по батькові
Ярошенко Анастасія Олександрівна
Місце роботи
Павлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Ріпкинського району, Чернігівської області
Посада
вчитель
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
Чернігівський державний педагогічний університет ім.Т.Г.Шевченка, 2006.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
Курси підвищення кваліфікації вчителів географії, біології, основ здоров'я при ЧОІППО від 21 квітня 2012 року(індивідуальна форма) та вчителів  хімії, біології, екології та основ здоров'я  при ЧОІППО від  20 грудня 2013 року (індивідуальна форма).
Педагогічний стаж
10
Кваліфікаційна категорія
І
Звання
-
Педагогічне кредо
«Не витрачайте свій час у марній боротьбі за досконалість, просто прагніть робити все якнайкраще»
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
        На своїх уроках я використовую модульно-рейтингову технологію навчання, особистісно-зорієнтоване навчання,  інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології.
     Також активно залучаю учнів до роботи в парах, командах або до самостійної роботи на уроці. Для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів часто використовую схеми асоціації, проблемне питання-загадку тощо.
      Готую та залучаю учнів до участі в позакласній діяльності, шкільних та районних олімпіадах.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)
             В словнику «вчитель» визначається як людина, яка навчає інших людей. Але дане поняття не обмежується лише цим. Учитель – не просто професія, це покликання! Це Особистість, яка поєднує в собі любов до справи і до дітей.
          «Я – вчитель», «Я – товариш», «Я – порадник», «Я – просто людина». Усі ці «Я» є частинками безкінечного пазлу «Я – педагог і особистість». Адже цей пазл ми, вчителі, складаємо все своє життя, щоразу додаючи все нові частинки ми постійно вчимося, розвиваємося і самовдосконалюємося.
            У наші теперішні складні дні, коли здається, що світ навколо нас заливають ріки гніву, ненависті, заздрощів та сліз безсилля, на своїх уроках хочеться донести до дітей знання, розуміння, підтримку та людяність. Я вчу їх не боятись робити помилки, тому що той, хто не помиляється, нічого не навчиться.   Людина все своє життя навчається та виховується  і навчає та виховує інших іноді не підозрюючи цього, тобто э водночас вчителем та учнем. Цей процес безперервний.
           Я вчитель… Безліч разів з гордістю повторюю цю фразу у різних життєвих обставинах!  Але хто такий учитель? Професіонал, який володіє предметом і методикою його викладання? Психолог, який знайшов ключ від дитячих сердець? Так, але цих двох умов недостатньо. Треба любити свою роботу, як би не пафосно звучали ці слова, любити дітей, любити свій предмет.
         Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається тут щодня, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну роботу з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, що з одного боку знаю достатньо, а з іншого - ще багато чому належить навчитися, багато чого зрозуміти. Я до цього готова, бо люблю свою професію. Щоб вчити, потрібно постійно вчитися самій.
            Переді мною ніколи не стояло питання, ким бути. З дитинства я знала, що буду тільки вчителем: любов до дітей, інтерес до минулого людства визначили мою професію. Я хотіла стати вчителем, незважаючи на те, що знала, наскільки буде нелегким цей шлях. Але в мені завжди жила і живе впевненість: поруч люди, які підтримають; поруч наставники, які навчать; поруч діти, які зрозуміють.
          Сьогодні суспільство висуває перед учителем нові вимоги. Сучасний учитель - це організатор діяльності на уроці.  Сучасний учитель - учитель-дослідник, науковий керівник учнів. Я прагну йти в ногу з часом і відповідати тим вимогам, які ставить переді мною  ХХІ століття. Вчити дітей і одночасно вчитися самому, щоб нове покоління відчувало в мені  людину, яка  живе їх інтересами.
             Отже, для того, щоб сформувати свою особистість, потрібно постійно розвиватися і самовдосконалюватися, шукати те, що приносить радість, бути щирим і поважати інших.
            І дай Бог, щоб наше майбутнє покоління було розумнішим, освіченішим, добрішим, людянішим!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)




Немає коментарів:

Дописати коментар